Semuanya bermula kira-kira 3 tahun lepas ketika aku berada di tahun akhir Sains Nuklear UKM. Untuk majlis makan malam pelajar tahun akhir, kenalan meminta aku buat 1 design simple untuk dijadikan stiker kereta. Maka dengan itu, kami mudah dikenali kelak ketika sudah memulakan kerjaya masing-masing.

Ringkasnya, hanya batch kitorang saja yang akan memiliki car sticker ini; selain daripada para pensyarah dan staff di Sains Nuklear. Trademark lah kiranya.

Then, beberapa hari lepas, seorang kenalan lama (yg sambung belajar kat situ) menghantar mesej, kalau-kalau aku boleh buat balik design sticker kereta tu.

Maka dengan rajinnya, aku mengusahakan lah juga.


dalam proses. Design asal. Cadangnya nak buat 3 designs.



Tiba-tiba semangat 'nuklear' kembali menjelma!


NUke

5 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    vote for lynas!!

    tetibe

    :D
    Adam Haiqal said...
    NuKe-clear :))

    btw, nice design!
    Anonymous said...
    Mir, buatlah design itu lain sket... Batch kita punya lain lah dari yng baru... Kngn batch kita kita jer ada...hehe... Adik2 mmg rmi nak... Tapi aku bgga bila kita punya stiker org yang tertentu jer ada...

    Nnnana
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    yeah! go lynas go!

    adam:
    hahha! terima kasih!

    nnana:
    itu lah. aku macam nk create design yg totally lain utk dorg ni. :)
    Anonymous said...
    nak jugakkk.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.