Lupa pula nak berkongsikan kisah suka bersama kalian. Beberapa hari lepas, aku ada join kuiz 'mengejut' Gua Malaysia. Alah, laman portal hiburan yang sensasi tu. Kebetulan malam tu ada sedikit kelapangan, dan terperasan pula Gua yang baru nak memulakan contest tu, so, apa lagi, teruslah aku merajinkan diri untuk join.

Kali pertama mencuba, tak berjaya sebab lambat reply. Tapi aku takde lah berputus asa. Masuk soalan kedua, aku cuba sekali lagi.

Simple je pun. Gua bagi soalan, sapa2 yang cepat bagi jawapan.. menang lah!

Nak dijadikan cerita, aku ter-cepat pula menghantar jawapan untuk soalan yang kedua. Terus dipilih sebagai pemenang.




Rezeki kan? Dapatlah tengok wayang free. Cerita Berani Punya Budak. Tak tahu lah best ke tak cerita tu.


Terima kasih Gua.


notakaki: saya tidak ada akaun facebook.


NUke

5 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    tahniah!!!

    rezeki ko memang murah!
    Ri said...
    utk nikmati citer 'berani punya budak', abaikan plot dan segala mala perkara intelektual.

    just enjoy dan gelak!
    Ren said...
    Fuyoh rajinnya. Tahniah.
    razy san™® said...
    berani punya budak ye... boleh thn la bro... kalo ko nk dtg amk tket bgtau aku la... tahniah wey
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    terima kasih. alhamdulillah.

    ri:
    okay! baekk!

    Janggel:
    kebetulan ada kelapangan... why not kan? thanks bro :D

    razy:
    hahah! insyaallah bro! :D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.