Sebenarnya kan, banyak juga manfaat kita hidup dalam zaman canggih ni. Bukan setakat boleh berfacebook, bertwitter, dan berblogging, malah medium2 ni boleh digunakan untuk mencari kepuasan diri!

No. Porn is not the topic here.

Online contests. Apa kata sambil-sambil ber-fb or twitter tu, usha-usha sekali kot-kot ada peraduan-peraduan ke apa. Join je. Untung-untung menang. Rugi-rugi pun, kalah. Tak kisah lah kan. Rezeki Allah nak bagi.

Syukur. Lepas menang tiket wayang daripada Gua Malaysia tempoh hari, aku saja-saja try masuk kuiz mengejut Go Gerila. Alhamdulillah, menang pula! Dapat hadiah t-shirt limited edition diorang. Selang sehari lepas tu, saja-saja juga cuba nasib masuk kontest twitter Borneo Jazz Festival via Malaysia Airlines.





Dapat 2 tiket. Tapi aku pass tiket tu kepada Along, since aku tak rasa aku dapat pergi festival tu kat Miri Sarawak 11 Mei tempoh hari. Tak mengapa!

Hadiah: T-Shirt GoGerila, 2 tix Borneo Jazz Festival & 2 tix movie Berani Punya Budak


Okay. Peraduan apa lagi nak masuk ni? Ada cadangan. Mana tau rezeki murah lagi, boleh belanja korang-korang ke. Kan?


Thanks to Gua Malaysia, GoGerila & Malaysia Airlines


NUke

1 Comment:

  1. farhana said...
    Wah...murah rezeki!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.