Aku ni, kalau kata nak main bola sepak tu... jarang-jarang lah. Lagipun tak ada lah terer sangat. Tapi, kalau futsal tu, gigih lagi la. Zaman-zaman belajar dulu ada juga geng ajak main sama-sama. Main futsal ya! Dan aku selalunya jadi keeper. Personally, aku mmg suka jadi keeper pun, dan juga main barisan defense. Tapi, takdelah hebat sangat pun!

Main sekadar untuk suka-suka sahaja.

Bola-bola lain pun aku ada gak main! Haha!

But that's not the issue ya, entri kali ni nak berkongsi pasal satu kejohanan Futsal yang bakal berlangsung di Malaysia tak lama lagi. Mungkin ramai yang tak alert, so sebab tu aku tergerak nak publishkan entri pasal tournament ni.



Malaysia Youth Futsal Championship (MYFC) 2012.

Initiatif ni disokong penuh oleh Kem. Belia & Sukan (KBS). And yang paling menarik, hadiah yg ditawarkan tu agak 'hebat' gak la. Up to RM10,000. Kalau nak lebih banyak info, leh view website and facebook page diorang ni:


Cerita banyak tak guna juga lah! Tengok sendiri dan buat lah keputusan sama ada nak join atau tak! Tapi, kalau konfiden level tu tinggi, why not join kan?

Majulah Sukan Untuk Negara!!

katanya!


NUke


1 Comment:

  1. kaki futsal said...
    jom try masuk game :)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.