Kadang-kadang kan, bila kita sudah rasa selesa dan serasi bersama dengan kenalan sekerja, dan juga kenalan dalam hidup; ketika itulah datangnya 'panggilan perubahan' kepada diri kita kan?



Apa-apa pun, aku berterima kasih kepada kenalan sekerja, manager, dan kemudiannya menjadi rakan kongsi di atas segala tunjuk ajar dan nasihat yang membina. Sebab? Aku tak pasti, mungkin kalau aku tak berjumpa dengan beliau sebelum ini, aku mungkin akan berada pada tahap yang sama. Atau pun mungkin dibayar gaji yang tidak setimpal dengan bebanan kerja.

Tak lupa juga kepada kenalan lain yang turut menjadi rakan kerja dan rakan di alam realiti. All the good and hard times will be remembered. At least, there's something to laugh at while we're at the top of success later on (InsyaAllah).

Wishing all the best to all of you. And all of us.


Kerja ke-3 ke-4 sudah tamat pada Jumaat lepas. :)



NUke

2 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    best of luck nuke! harap dapat jumpa ko nanti!
    ismael zaharee said...
    best of luck jugak!!!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.