Aku yakin semua orang pernah mengalami situasi ini.

Bila nak pakai, benda tu hilang... and kadang-kadang memaksa kita untuk keluar duit dan beli baru.

Elok je dah habis pakai or beli, benda tu muncul semula dengan tiba-tiba.


Jampi serapah apakah ini?





NUke

3 Comments:

  1. bukankosong said...
    besela tu beb

    kdg duk jalan2 bole plak tersepak jmpa tp bila nak guna pakai hilang tah mana

    haram jadah tul , hoho
    Janggel said...
    Ya itu mmg selalu berlaku.... tambah2 masa kat opis, berkaitan dokumen dan sebagainya.
    NUke_Rude said...
    bukankosong:
    haha! kan! selalu macam tu!

    Janggel:
    hahah. ni lagi teruk.. bile melibatkan dokumen2...

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.