Skrin: Hang pasai apa ni? Dari tadi duk pandang-pandang aku...?

Aku: (Merenung skrin)

Skrin: Buat prangai dah ni... Sah la ni!

Aku: (Muka blur, pandang skrin).

Skrin: Pasai apa hang ni? Habaq mai. Hang boring ka?

Aku: (Diam. Mengangguk perlahan)

Skrin: Aku rasa la kan... Hang ni dah tak buleh nak update blog hang selalu la.

Aku: (Kerut dahi.)

Skrin: Hang bukan tak dak idea. Cuma hang tu malaih jer kadang-kadang...

Aku: (Mengangguk perlahan).

Skrin: Sudah la. Baik hang pi makan. Tadi duk ngadu sorang2 dalam bilik. Terjerit-jerit..."Lapaq! Lapaq!"







Kurang ajar dowh! Skrin komputer carut kat aku!


NUke

4 Comments:

  1. zixol said...
    appaa lagiii..

    carut la balikkk..

    kuajaqqq
    FaizalSulaiman said...
    apalagi


    bako bako bako!!!
    tengku_fir21 said...
    ermm klu i terus angkat ipad :)
    Ungu said...
    caring gila skrin kau. jelesnya.

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.