Tengah merajinkan diri memeriksa folder2 gambar ketika 1st year bergelar student di universiti dulu. Macam2 gambar aku jumpa. Pergi dinner lah, join aktiviti kolej. Segala bagai lah. Lepas tu terus terjumpa gambar ni...



lantas mengimbau kembali zaman aku menjadi "wartawan" kolej lah konon2nya, untuk Majalah Kolej. Dalam pada masa yang sama, AJK Redaksi secara halus 'dipaksa' menghantar karya untuk dipenuhkan dalam magazine kolej. Entah apa-apa lah.

Macam lawak pulak bila dikenang2 balik. Pandai la sangat aku buat komik...

NUke

10 Comments:

  1. charco said...
    Hehe.. Lawa lukisan tu.. Btw, kartun tu comel.. Mcm aku.. Hahahaha..
    [r][a][y] eusouff said...
    hehehe
    suka tgk tv tu
    [r][a][y] eusouff said...
    opppssss
    silap pandang
    jam laaaa
    hik hik hik
    FaizalSulaiman said...
    wahh lawa siakk!!!heheehe
    Fauzzan Helmy Anuar said...
    Kan... Masa belajarlah masa yang paling seronok. Dah kije, nak merayap nak g kije lambat pun x boleh
    farhana said...
    Rindu UKM!!! xpe bulan 8 melawat sana atas urusan penting hehe
    Berbakat la lukis komik...smart
    tengku_fir21 said...
    hahaa..komik malas pergi kelas pagi...

    pandai lukis yer..kagum..
    NUke_Rude said...
    charco:
    comel ke? hahaha. ye la. comel la..

    ray:
    alarm clock la.. huhu. tau la drawing tu buruk.. ade plak igt TV.

    faizalsulaiman:
    perli ke puji tu? haha. lukisan itu semua 3 thn yg lalu.
    NUke_Rude said...
    fauzzan:
    yup. betul. haih~

    farhana:
    haha. aku pun lama gak x melawat UKM. xde reason kot. huhu.

    tengku:
    aik!! tau lak komik ni pasal lambat g kelas... hahah..
    asna ashraff said...
    kolej apa wei? :)

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.