Perlahan-lahan, aku membuka sehelai lapisan yang membaluti tubuhnya.

Ahh.. Nyaman sekali rasanya.

Kerana terlalu lama memendam rasa, aku bagaikan terpesona dan hilang dalam keghairahan menikmati tujahan yang menusuk jauh ke dalam.

Hmm.. sedapnye...

Sesekali, ku keluarkan ia, sebelum menarik semula masuk ke dalam.

Mmm..

Begitu asyik sekali aku menikmati dirinya yang semakin cair dan hanyut dalam keghairahan nafsu.

Begitu mengasyikkan sehingga memaksa aku menikmatinya dengan mata yang tertutup..

Oohh...





Aiskrim potong. Walaupun cuma 50 sen, kau tetap yang terbaik!

memang seronok makan time panas2 di tengah hari.


p/s: Oh! Happy Birthday abang besar!

NUke

9 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    tersengih..sengih aku bila membaca neh.haha
    iyllienaz said...
    haha..aku dapat aiskrim free tadi petang..
    zixol said...
    eskrem potong?

    wujud lagi ke??
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    aik.. sengih ada makna kah? haha.

    iyllie:
    walaweh.. aiskrim ape weh?? sape bagi??

    azizol:
    ade.. tapi da naik harga.. dlu 20 sen je.
    AkU said...
    *pang....*
    AkuAyie said...
    entah knp aku leh terbayang aiskrim ijau yg masam tu biler baca entri ko...

    mleleh airliur eh!
    NUke_Rude said...
    Aku:
    *ping..!*

    Afzainizam:
    huhu. trima kasih. :D

    ayie:
    haha.. aiskrim hijau yg dlm tu ae kaler putih tu ke?

    :)
    zixol said...
    trima kasih singgah d blog.
    AkuAyie said...
    haah! tepat skali...
    tringt dulu lepas habis sekolah je, sti aku berlarian ke tmpt uncle paddlepop semata2 utk dapatkn aiskrim lazat itu. uishhh....~

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.