Actually kan...

Layan jugak cerita Twilight : Eclipse tu. But yang tak berapa bestnya, banyak sangat adegan cium-mencium. Haih! Bukan lah tak seronok, cuma, bila dah terlalu banyak cium-mencium, mula lah aku tak senang duduk. Kiranya dah mcam tgk mukadimah porn berlesen pulak. Haha. But then, like one of my friend said and commented, kalau Lembaga Penapisan Filem potong banyak2 sgt, alih2 critu tu entah2 tinggal 5 minit je.


So, tercapai gak hasrat nak tengok citer Twilight yang terbaru ni. Dan skaligus melengkapkan 'pengikutan' aku sejak dari siri yang pertama, Saga. Overall, aku boleh kata citer Twilight kali ni lebih pada romance, walaupun scene fighting tu mmg ada. Dan jugak, jln crita kali ni lebih mnonjolkan dilemma Bella nak pilih Edward or Jacob.

Biar lah si Bella tu. Dah director suruh buat cam tu.. camtu lah jadi critenya.

Habis Twilight.

Aku balik rumah naik motor petang tadi dengan dibasahi dan ditembak dengan rintisan hujan yang teramat lebat. Dan ketahuilah, walaupun dada ini dilapisi sehelai baju, sakit dan bisa akibat rintik hujan itu teramatlah sakit. Perit. Pedih. Untuk seketika, aku rasa mcam "blessed" untuk mengecapi nikmat kesakitan itu. So, wallet mmg dah basah lenjun la. Nasib baik aku sempat simpan handphone dalam backpack aku dlu.

Apape pun. Hari ni memang 'penuh' dengan aktiviti. Kerja, tengok wayang, masak, makan, dan online. Dan oh! Digigt nyamuk...

Bila duduk mengadap pc ni, aku mcm teralpa skejap. Cuma kepada satu perkara yang berada di belakang aku cuma. Ya, itulah dia longgokan baju kotor sejak seminggu lalu, menanti masa untuk bertukar wangi dan bersih; sebelum dikotorkan semula dengan daki dan peluh seorang lelaki.

Bersabarlah baju. Esok aku basuh ya!

NUke

6 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    cium?haha nak tgk neh!haha..

    belum berkesempatan nak tgk selepas tergantung dlm new moon dulu! hehehehe

    p/s: kain pelekat la la la la
    zixol said...
    masak sendrik?? rajin betol..

    sile basuh baju sendrik!!
    Unknown said...
    mari membasuh di hari minggu...
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    haha. tu la. tapi terlalu romance la kali ni pnya. fighting cam x brape byk.. haih!

    azizol:
    jadi rajin bla da terdesak saja. hahaha.

    tengku:
    ya. aktiviti wajib di hari minggu!
    charco said...
    aku tak minat sgt cite twilight tu. overated kot.. maybe pompuan suka la cite jiwang cmtu, but not for me..

    mode: menikmati keindahan desa di bumi wales...
    NUke_Rude said...
    charco:
    huhu. ye kot. over rated. scene romance tenggelamkan scene gadoh2 bunuh2..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.