It only takes 305 days to (just) realize that it's now November 1.
How I wish there is no tomorrow for me.
As they wished to fade me out.
And it's too late before November (would) come.

---

That was a 'monoblog' luaran yang aku tiba2 ingin luahkan. Mungkin ia akan berkembang mnjadi sebuah lagu pada masa akan datang. Siapa tahu? Well, aku baru perasan yang stalker aku dah cecah 100 orang! Thanks to all my followers. And you, the readers... Hari ni dah masuk bulan November, sekejap je rasanya. Dah nak hujung tahun. Dah nak habis dah satu lagi tahun yang penuh dengan peristiwa pahit dan manis.

Anyway, sarkastik. Sehingga aku mencari makna perkataan itu dalam kamus tadi, aku sememangnya tak tahu apa makna perkataan itu. Most of the time, my friends, colleagues, enemies, readers, and whoever.. melabel aku sebagai 'someone yg penuh dgn kata2 yg sarkastik'.

I take that as a compliment...

Jujurnya, adakah pe-labelan itu sesuatu yang buruk atau sesuatu yang baik? Aku melihatnya sbg sesuatu yang baik dan memajukan diri. Kerana, aku perlu menetapkan pendirian, dalam masa yang sama, perlu menghargai setiap pandangan org lain terhadap diriku.


Be positive dude!

NUke

8 Comments:

  1. Ren said...
    hmmm mr. sarcastic ye..;p
    Unknown said...
    sarcastic tuh ape ek......?
    NUke_Rude said...
    janggel:
    ye. :D

    ruff:
    sarcastic tu.. suka bagi statement yg opposite ngan meaning yg sebenar.

    eg:
    "wow! its good to hv you on time"
    padahal org tu datang lambat gila..
    [r][a][y] said...
    sarcastic kah kamu?

    aha...
    Unknown said...
    wah.! sarcastica sungguh ayat.. haha
    Unknown said...
    hahaha
    pelabelan itu adaalh jenama jadi ia sesuatu yg bagus kerana kite sedang membina jenama
    farish izaryl @izreez said...
    wahh sarcastic nih
    Hans said...
    yeke bkn romantic ke .. hehe ..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.