Kau pernah tak rasa bosan dan semak dengan pandangan yang sama? Aku selalu rasa macam tu. Especially dengan keadaan dan posisi perabot dalam bilik aku ni. Tapi, masalah yg lagi besar ialah perasaan malas yang mula menebal. MAlas menjadi punca byk kerja aku tertangguh... Daripada menyapu habuk dalam bilik, hinggalah pengumpulan longgokan baju yang banyak untuk dibasuh pd setiap hujung minggu.

Dalam almari buku aku, bukan stakat ada buku... trofi, sijil, drum sticks, tin kosong... sampai lah kotak external hard disk 1.5TB. Tu tak kira lagi brape byk majalah Utopia yg aku collect time blaja kat MRSM dlu... Oh ya. Kalkulator saintifik fx-570 (yg menjadi kontroversi waktu SPM) dlu pun ada dalam almari buku aku tu...

Semak bukan?

Semalam tengah kebosanan, aku (sekali lagi) menyelongkar almari buku aku yang semakin penuh tu. Konkononnye nk clear kan apape yg patut la. But as usual, ended up with somethg yg lbh messier. Padan muka aku.

Dan oh! Aku ada terjumpa satu incomplete drawing of an aircraft... drawn by me during my super-best-form-5 time.

Bajet!



MAS Aircraft.

p/s: Aku fail dengan coloring... Ada sapa2 yg boleh tolong aku dgn digital coloring? Toksah la gelak.. aku tau ar lukisan aku tu buruk...

NUke

8 Comments:

  1. a.t.O.k. said...
    beb,
    lukisan ko sgt mantap siot.
    meh aku kaler gnu kaler pensil luna
    mahu?
    haha
    iyllienaz said...
    haha..pandai gak melukis..last2 xkemas pon rak buku..
    Ren said...
    Fuh lengkap dengan jenama dan kapasiti... hahaha

    Cayalah!
    NUke_Rude said...
    cis! da 2 kali aku taip2.. pastu bila tekan publish.. komen2 tu semua hilang. VAVI!

    anyway, aku buat kesimpulan je lah.

    terima kasih atok sebab sudi offer diri utk color kan kapaltebang tu. Anyway iyllie, my drawing takdelah sehebat dulu2 kot as my fingers pun dah makin keras mcm kayu... dan oh Janggel, nk sampaikan sesuatu, mestilah kena lengkap kan? Cewah. poyo je aku.

    harap2 kali ni terpublish la.
    Dr. Darren said...
    wow. drawing kemas/superb tp almari bersepah.. camner? haha. hey, i xpnh dgr lak kontroversi kalkulator fx-570 tuh. leh share?
    Faizal Sulaiman said...
    hey nuke..,lawa beb lukisan tuh kalu compare ngan aku yg cuma tau lukis orang lidi.hahaha
    charco said...
    hurm..lukisan yg minta dr dlu tak dpt2 pon..

    mode: penat+sejuk sungguh negara ini!!
    NUke_Rude said...
    Dr.darren:
    Nak wat camne.. dulu2 je rajin. skang dah malas. nnti sy cta pasal kelebihan kalkulator tu sampai jd kontroversi SPM.

    indera:
    eh. ok ape lukis org lidi. tak semua org reti lukis org lidi ok...huhu

    charco:
    ayark! ya ampun.. nanti saya beri yah! :D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.