Assalamualaikum & Good day to all readers!

Mungkin tak berapa banyak aktiviti boleh dibuat waktu hujan, kan? So apa kata korang baca je blog aku ni. Walaupun ia mungkin membuang masa korang, tapi at least korang dapat membazirkan masa. Eh!

Masih ingat lagi Yoyooh! ? Yoyooh ni kalau tak silap dah ada dari zaman 2008 kot. But, honestly aku start follow laman komuniti ni since 2009 rasanya. Dari site Yoyooh! ni lah aku dapat chance utk join cabaran The Blog Squad, dan menang satu award. Alhamdulillah, syukur!



Anyway, kalau siapa2 yang perasan, site Yoyooh! baru-baru ni dah di-revamp-kan oleh owner nya; menjadikannya lebih menarik dan cool! barulah yo-yo-oh kan? Eventhough, target readers dan audiens masih lagi dikalangan youth, tapi pengisiannya lebih pelbagai, matured dan menarik. Tak terlalu memfokuskan hiburan semata-mata... ada juga ruangan untuk lifestyle dan juga review2 buku; recommendation utk vacation dan restoran; tak lupa juga tips2 blogging. Kalau siapa2 yang masih tak berkesempatan melayari website Yoyooh! yang terbaru, sila ke http://yoyooh.com dengan segera.

Of course, di situ korang boleh baca macam2 articles, boleh drop komen dan pendapat. Amik bahagian dalam undian yang ada, dan juga manfaatkan masa dengan risalah yang berguna. Cewah! Dan oh, kepada yang ada facebook dan twitter; jangan lupa 'like' dan 'follow' Yoyooh! sekali ya! Macam aku ni.... tiada facebook.. huhuhu.

Ok lah. Nak baca Yoyooh! kejap!

NUke

2 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    sama ngan aku, join yoyoh since tahun 2009.maklumat situ sangat berguna.banyakla maklumat yng aku tahu termasuklah review pasal citer anak gajah kaler biru, animasi thai tu.hehe

    ps:ayat last tu ayat last tu..har har har
    Muhamad Zaki Zafir said...
    aku baru tau ade yoyoh ni.tahun 2008, aku betul2 baru nk main internet.x trjangkau la yoyoh ni.haha.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.