For those who knows "Conteng Conteng", sure korang akan setuju bila aku cakap Buku Conteng2 (Edisi Kedua) tu sangat menarik dan membuatkan hati rasa sangat frust bila kita tiba di muka surat terakhir. Seriously, aku rasa naskah buku itu sangat nostalgic. Penuh dengan lakaran-lakaran dan contengan kartun yang mengimbau segala kenangan dan memori zaman kecil.



Duduk bermain dengan kucing, imaginasi akan kepulan awan yang menyerupai binatang... buat khemah daripada tilam... dan main kad tepuk! semua itu secara peribadi sangat rapat dengan apa yang aku lalui zaman kecik. Dan of course, semua itu juga berlaku dengan kehadiran big bro yang suka ajar benda yang bukan-bukan waktu kecik dulu.

First time aku masuk laman ni, aku mmg dah suka. Maybe sebab aku minat seni kot! Haha! Dan oh! authornya memang sangat berbakat.

Tak pernah tahu kewujudan Conteng Conteng? Klik sini.

NUke

3 Comments:

  1. Unknown said...
    ermm...menarik love it..tapi aku tangan kayu blh baca ker..haha
    charco said...
    buku tu mmg best..lagi2 ada org yg hadiakn kt aku.. :D

    p/s: duduk lab....
    NUke_Rude said...
    hidney:
    yeah. aku xde yg edisi pertama. :(

    tengku:
    boleh. beli. baca. dan bergembira.

    charco:
    hahaha. bagus la ko... ade org hadiahkan! suka la tu! :D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.