Ya. Kehilangan aku tempoh hari kini terjawab. Aku bersama-sama dengan 9 lagi budak ofis di'terbang'kan ke Bangkok, Thailand atas urusan percutian insentif. Suatu benefit yang tidak pernah aku rasai ketika berada di company2 lama dulu. Huhu.

Apapa pun, terima kasih bos sebab memberikan ganjaran ini. Dan terima kasih Allah, sebab memberikan aku peluang untuk menikmati keindahan dan ciptaan-Mu atas Bumi Mu ini. :)



We flew to Bangkok with Malaysia Airlines. Suatu kebanggaan bila tiba di Bangkok, menaiki pesawat kebangsaan. Cheh!



2 jam lepas naik teksi dari Suvarnabhumi Airport, kami tiba di hotel. Bukan sebab jaraknya yang terlalu jauh, tetapi dek kerana jalan yang sebegitu sesak. Kalau anda rasa KL tu dah teruk, jadi marilah meninjau keadaan di Bangkok pula. Huhu.



Since Thailand merupakan sebuah negara yang 'Open', maka macam2 benda menarik boleh dijumpai. Termasuklah sticker dalam teksi ni. Dilarang Beromen.

Pun begitu, rasa kagum pada warga Bangkok itu turut memuncak bila melihat mereka beratur menunggu giliran menaiki Teksi a.k.a Van sapu (kot). Kalau kat KL, jangan harap la orang nak beratur.



Memandangkan petang itu sudah terbazir, maka cepat2 siap mandi dan segala bagai untuk menikmati makan malam di Mango Tree.




Nanti sambung lagi.

p/s: Trip ini menyaksikan suatu peristiwa mirip 'Final Destination' berlaku pada aku.

NUke

7 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    fuhh patutla menghilang.

    rasa juga pengalaman:)

    ok nanti sambung balik
    Ren said...
    ooo ke Bengkok rupenyer....teruskan bercrita.
    farhana said...
    OMG..jeles!!!
    keje kat mana?
    nk join jugak hehehe
    Ri said...
    percutian insentif? pergh!!! syoknye!
    Anonymous said...
    bro...ko nie cute lah ;')
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    haahah. tu la. akhirnya terjawab.

    Janggel:
    haah. yea. nantikan sambungannya ok!

    farhana:
    hahaha! sorry, saya x disclose tempat saya bekerja dalam blog ni. ;) apapepun, ganjaran2 sebegini memang memotivasikan diri.
    NUke_Rude said...
    Ri:
    yeah. Hahaha!

    Hidney:
    thanks. nanti saya upload gambar lagi. tapi, xde la hebat mana pun. gambar2 biasa saja. :)

    Ano:
    :)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.