salam.

pagi td jam 0815, menyaksikan aku menjadi org pertama masuk ke Lobi Utama DECTAR bagi mengambil exam semester yang ke-5 bagi aku... hahaha. kagum bercampur bongkak lak rasenyer.. huhu

Entry kali ni membicarakan komen aku tentang exam pagi tadi. STPD 2013 : Sejarah dan Falsafah Sains.. aku duduk di meja bernombor 180 (kot)... depan aku, farhana... blakang aku.. ariff.. 2 individu ni mmg xleh nak bepisah dengan aku time exam.. especially farhana sebab no matrix ktorg sblh2 jer. Thx nana, it's a pleasure to work with u for the stpd presentation. haha.

sebaik saja pegawas exam bg arahan "boleh mula menjawab sekarang...", aku trus selak satu per satu helaian buku soalan... peergh.. banyak la pulak soalan.. (9 soalan yg beranak-anak)...

konon2 mulanye nak draft jwpn ngan pensel la dulu.. sampai page 2, aku stop, n trus selak smula page 1 n start menjawab soalan sebab masa menjawab 2 jam jer.


the author : time xde keja kat Putrajaya


soalan 1 a pun dijawab..dan alangkah terkejutnya aku apabila melihat markah bagi soalan 1 a tu hanya 2 markah...(soalan tu mintak 4 perbezaan pengetahuan dan maklumat) which means ade 8 points yg kena jawab.. n markahnya hanya 2?? (what the heaven??) trus aku rasa down sangat2... then, aku try selak page blakang2 dan lebih mengecewakan bila aku tgk ade few soalan yg mnta takrifan dan contoh hanya diperuntukkan dgn 1 markah sahaja..

semangat aku untuk membuat yg terbaik dengan mengisikan setiap baris ruangan jawapan dengan segala maklumat yang aku tau, tiba2 menguncup... (what for kite tulis berbaris, n berjela2 padahal markahnya cuma 1 or 2, kan? so baik tulis "jawapan" semata2 without any explaination...)

surprisingly, ade few good questions yg memberikan peluang untuk student menggebang sehabis-habisnya.. 1 soalan 10 markah n 1 lagi soalan 7 markah. haha (yang ni aku suka)

Then dlm kul 0935 camtu, aku menjadi org pertama kluar hall dikalangan coursemates ku.. ini diikuti dengan nasuha, iqa, nora, ferdi, anonymous, dan lain2.. pastu, borak2 jap ngan nasuha kat luar dewan, b4 dia ajak lepak2 minum kat mapley (dgn iqa, nora n ferdi).

kat mapley makan mi goreng mamak (yang banyak gila tu) dan minum milo! sedap dan kenyang.

tu la dia post mortem exam STPD 2013.

NUke

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    orait..dh settle paper ni..fokus kt paper pasni plak..

    hope dpt excellent grade 4 dat paper..InsyaAllah..

    all d best!
    Anonymous said...
    uiks!
    i tot bkn ko jd co - founder of the grups ke?isn't it?
    ape kes?
    aku dh nk puke ngn adv nuke.haha...
    gudluck!
    NUke_Rude said...
    haha
    ko jgn puke skg, ko puke time exam nanti..

    sama je, co or founder..


    NUke

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.