salam, all readers.

minggu2 exam ini menyaksikan aku dan coursemates ku belajar di pelbagai jenis tempat.. Taman2 bertasik di Putrajaya menjadi salah satu destinasi ulangkaji kami.. selain daripada bilik tutorial 1 di bangunan sains nuklear tu. menelaah pelajaran di tempat2 sebegitu sedikit sebanyak memberikan ketenangan kepada aku, di samping berjaya menghilangkan tekanan dan lari daripada kebiasaan.

huhu, tapi entah apa kena lak malam ni aku rasa teramat malas untuk study.. next paper aku - esok (Nov 14, 2008 : Jumaat jam 0830) and aku rasa aku tak habis cover lagi sumer topik subjek sejarah & falsafah sains ni. oleh itu, aku mngambil kputusan utk update blog jap, di samping mmbuat skit survey ttg artist of the year thn ni. haah (mmg da xde keje)!

1 masalah dah setel antara aku dan "ANONYMOUS".. alhamdulillah.. aku harap hubungan aku ngan "ANONYMOUS" pasni berlalu cam biasa je.

aku yang semakin malas~


Hurm.. aku rasa lega lpas dah update blog. ok. later...



NUke

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    jgn malas2..nnt kne sorok dlm almari..

    nway..wish u all d best in exam!
    NUke_Rude said...
    huhuh.. kna sorok lagi.. hu
    Unknown said...
    ewah~ bukan men lg..stadi smpi ke putra..alang2 singgah je mmu hahaha

    gado2 mesra kn biase dlm relationship. ewah~~

    bukan ko dh abes exam ka?
    NUke_Rude said...
    haha.. habis lagi la cik kurus..

    aku habis 21 nov. hu u

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.