Ala. Boring lah weh.
Jom lah... kita berentap.
Kau pergi panggil bamey ko jap!

Bamey!

Ape dia?

Jom lah!

Jom!


Itulah lebih kurang dialog antara Angah, Adik aku, dan Bamey (aku). Apa lagi, seolah2 pantang dicabar, aku pun terus lah menerima lamaran untuk berentap. Dan pertelingkahan pun bermula. Turutan telah sama-sama disepakat. Adik aku yang mula, lpas tu Aku, then baru Angah.

Jus ! Jambu ! Busana!!!

sehinggalah perkataan terakhir, Lirik!




Angah telah berjaya menggunakan jubin hurufnya sehingga habis! so, aku dan adik aku terpaksa la buat adjustment markah.

Bila dikira2 jumlah markah, juaranya adalah AKU!

Heh! Hebat kan!


NUke

4 Comments:

  1. cik violet said...
    perghh..lame kot xmen sahiba nih...
    FaizalSulaiman said...
    hahahahaha..

    permainan minda yg dah lama aku tak main:P
    NUke_Rude said...
    violet:
    sama lah! tu yang best bila dapat main smula.. menang lak tu! hahahaha

    faizalsulaiman:
    sila main semula. mmg best.
    Muhamad Zaki Zafir said...
    lama x main sahibba ni.haha,skali dgn game seangkatan dgn dia.saidina, jutaria. :D

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.