"Cantek ah!"


"Pesal?"

"Gaji dah masuk..! hahaha"

"Oh yeah? Cantek ah!!"

"Pesal lak?"

"Bole la ko belanja aku?

"Yeah.. Dream on.."

"Pesal?"

"Nak bayar broadband..."

"Ala. Takkan sampai habis semua gaji kot..?"

"Nak bayar duit repair pc lagi!"

"Aha.. sure ada balance lagi..."

"Nak bayar PTPTN."

"Ala, gaji ko kan besar. Blanje jugak! tak kira..."

"Nak menyara keluarga lagi."

"Fine!"

"Cantek!"

"Pesal?"

"Ko pulak la belanja aku eh?"

"Arrgh..!"



NUke

8 Comments:

  1. iyllienaz said...
    cantik ahh..boleh ko belanja aku..haha
    iyllienaz said...
    cantik ahh..boleh ko belanja aku..haha
    farhana said...
    Huyyo2..gaji dah masuk..
    boleh la blanja (tetibe) =P
    aZizoL said...
    meh aku banje skyjus!..
    NUke_Rude said...
    hahaha.. kan duit aku da byk abis. baya repair pc, ptptn, broadband, etc...



    so, korg je la yg blanje eyh!?

    Thank you. :)
    charco said...
    hahaha... aku blk nnt ko jmput, br aku blanja, ok? hehe..

    mode: moving out... yeszaa!
    rAy jR...@...Aliff said...
    smpaikan slm syg utk duet gji itu..kirimkn sparuh pada gua...kakakaka
    NUke_Rude said...
    charco:
    okeh bebeh!! bila? bila??

    ray jr:
    dia krm slm balik. halamak.. a tak bole bg la bro.. sparuh pun dah tak ckup ni...

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.