setelah berhari-hari aku check status pertanyaan aku, akhirnya terjawab.




klik pada gambar kalau nk tengok lebih jelas.

"kadar yuran masih sama iaitu rm 35 seunit bagi FST"

NUke

8 Comments:

  1. afiq said...
    tu la ko serkap jarang jer!!!

    cian Tok Pah!!

    hahahaa!!!
    NUke_Rude said...
    haha.. ko panggil dia tok pah??

    sbb tu la aku bertanya kat bahagian Bendahari dlu... kalo takat naik singgit je, leh tutup mata maa
    aL aPish said...
    macey utk info nih..
    huhu..udah tu apekah tujuan "mereka" menulis harga yuran smpi beribu2 kat smpweb ak tu ek..saje nk wat ak cuak kot..hoho..pape pn..samat mengundi!!
    haha..
    NUke_Rude said...
    sama2.

    selamat mengundi gak
    ejan said...
    thnx a lot..bleh blnje..teh o ais limau suam campur kopi satu !!!hahahah
    MiSz YasMIN said...
    hohoh..nasib yuran x nek..bajet pun x lari..trimas2 ats info anda
    NUke_Rude said...
    okay.

    no prob.
    Fireroll said...
    salam.

    untuk makluman, beliau bukan tok pah, beliau lebih senang dikenali sebagai mummy...
    hahahaha....

    isu yuran, hhhmmm...isu lapuk tapi akan dibangkitkan bila diusik dengan sebarang kenaikan, tak kira berapa...

    apa kata jika betul naik sekalipun, kita jangan menunding sesiapa, kita kaji dan selidik dan belajar daripada punca dan sebab ianya berlaku.

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.