salam, sedang aku layan2 blog kawan2, and realized yg aku kna tag by mira.


---

01: Senaraikan 10 perkara tentang si dia yang meng'tag' anda:


M.e.e.r.a

  • amik sains nuklear gak (macam aku!)
  • ada baju kaler putih ngan tulisan "radioactive" (hehehe)
  • duk dpan aku dlm kuliah
  • baru2 ni aku dgr cta dia mkn kat Williams (hmm..?)
  • budak kolej Burhan
  • dia ada BF, namanya Zam rasanya… (ye ke mira?)
  • dia salu cakap yang O tu bulat (huhu)
  • kalo kita tya kat dia "eh, ko tau tak?".. dia akan ckp "tak tau!"
  • ahli tetap nukegroup
  • adik bradik virtual aku ngan Shark kat sains nuklear (sbb tlinga kitorg sama ‘fesyen’)

02: Novel kegemaran:

  • The Bombmaker (sape ntah penulis dia… lupa lak!)

03: 5 Benda kesayangan:

  • Edifier Power-Woofer + PC (huhu, sayang weyh!)
  • Orange Butch + Itit (heh!)
  • Wallet Tropicana Life (since 2005 aku pakai ni... angah aku bagi)
  • Snowcaps (aku sgt suka~)
  • beg Hotlink (x sia2 aku habiskan RM100 beli topup maxis..dpt beg ni free)

04: People I Want to Tag:

  • Al-Apish
  • Izan
  • Skin
  • Epong
  • Afiq





---

tah pape ntah benda alah ni.. layan je la.


NUke

6 Comments:

  1. MYRAspberry said...
    hahaha...siap letak gmbr kan...wakakakaka....BF aku name Zan la..not ZAM... apesal ko x tulis aku slalu pgl ko "Amier" ng nada tersendiri..muahahahaha..
    NUke_Rude said...
    hahaha.. ok ok.. ZAN.. sori2..

    uhuhu.. mula2 nak tulis gak, pastu cam susah je nk eja pronunciations tu.. haha
    ejan said...
    hahaha..tharu btol ad name aku 2..hehehe..mlm ni mapley..aku blnje sky juice..hehehe
    NUke_Rude said...
    eleh.. stakat sky juice, aku pun leh blanje ko! hahha
    Nizam Zahri said...
    wawawa.. nape aku di tag sekali.. haha
    afiq said...
    weh aku pon ade la.hahaha..tgk ko nnti aku wat kat blog aku.tgguuuu.haha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.