Assalamualaikum.

Update blog - satu perkara yang aku selalu fikirkan selain daripada tesis. (huhu!)

Pagi tadi, kuliah mula jam 1000. Subjek Kimia Industri Nuklear. So far, kuliah yg diajar Dr. Khoo tu, penuh dgn gambar2 yg dia captured smsa berhoneymoon di Australia. Layan gak la gambar2 tu sebab cantik.

Kuliah tamat jam 1105. Then, Nora suh aku drive keta dia, sebab dia nk g Hardnet utk mmbeli pendrive, dan juga singgah membeli tiket bas sempena CNY di Hentian Kajang. Ferdi join skali trip kitorg yg x seberapa tu. But, b4 that, ktorg g makan kat Seksyen 15.

Habis urusan Nora tu, kitorg lepak kat KTAMS, ready for our next lecture - Photography, yang mana kelas tu batal pulak! Huhu. 1430 - Nora & Ferdi ajak g Pusat Pengajian Siswazah (PPS) utk amik borang permohonan Master. Aku xde la terfikir sgt nak proceed studies aku ni, tapi, mmg parents aku galakkan la aku sambung Master, so, aku amik je la borang yang berharga RM5 tu (guna $ ferdi dlu.. sbb time tu aku g cari parking kete).

Balik kolej dlm kul 1500. Ada masa sejam lagi utk klas aku yg seterusnya - Geosains Pelancongan. So, on9 jap, and baca blog kawan2 and check emails. Terfikir jap pasal borang yang aku amik tadi.. Lama gak la aku menung... dalam hati berkata je, nak amik ke tak nak ni..? Hurm, kalo ikutkan plan aku, aku nak kerja dlu dalam 2 3 tahun b4 aku proceed master, but byk pro n cons yg kena pertimbangkan dlu.

Lpas klas Geosains, aku call ibu, bgtau dia yg aku da amik borang tu. Dia pesan, pikir la baik2...

Ye, aku kena fikir baik-baik...sebab apa? sebab...masa depankah itu??



NUke

2 Comments:

  1. ejan said...
    bg aku kn..btter ko smbung master dlu..2thun je pn..ko jd la GRA..bkn GRO ek..hehehe..blh jmpe aku slalu..hehehe..tp kalo ko pkr da xlrt nk blaja da..keje la dlu..hehehe
    norulezd4i4 said...
    bestnyer nak abes dah blaja,..
    smbung jer master tue,..
    2thun jer.. klu keje nnti, dah pgg duit sendiri ssh lak nak smbung blaja,..pape pun kptsn kat tgn sendiri :)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.