salam,

sedang aku mandi pagi tadi, tiba2 aku teringat akan lagu2 sekolah lama, and terus teringat pada zaman sekolah2 dulu. So, entry kali ni aku buat khas untuk cikgu-cikgu kelas aku dari aku Darjah 1 sampai la aku Form 5.




Sekolah Kebangsaan Sg. Tua Baharu, Batu Caves (1995 - 1999)

Darjah 1C : Pn Norlaily
Darjah 2A : Pn Saliza
Darjah 3A : Pn Saliza
Darjah 5B : Pn Salawati (then sambung study ke UPSI) & Pn Rahayu
Darjah 6R : Cik Norhizal (sekarang dah jadi Puan)

Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Melawati, Kuala Lumpur (2000 - 2002)

Tingkatan 1C : Pn Hashimah
Tingkatan 2B : Pn Salmah
Tingkatan 3B : Pn Rozana

Maktab Rendah Sains MARA Transkrian, Pulau Pinang (2003 - 2004)

Tingkatan 4B : En Abd Samad
Tingkatan 5B : En Abd Samad

Kelas Seni Visual : Cik Julianaasnizah Omar
Homeroom Teacher : En Shuhaimi



Terima Kasih Cikgu!

sebab apa? sebab diorg selalu marah2 aku la, aku ada usaha sikit nak belajar, kalo x, asyik nak main-main je dalam kelas. (baru aku sedar betapa nakalnya aku ni)


NUke

0 Comments:

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.