Salam.

Bukan nak kata apa lah; tapi kadang-kadang blogger yang dah lama 'bertapak' dalam dunia blogging ni pun kadang-kadang ada masa 'blackout' nya. Blank. Banyak idea, tapi tak tau macam mana nak olahkan. Aku tidak terkecuali.

Banyak benda nak dikongsikan; antaranya topik najis, pantang larang, majlis majlis dan sebagainya. Ha? Excited tak? Tunggu dalam entry akan datang.

Sekarang ni (selain sibuk dengan kerja), aku sedang sibuk mengedit gambar2 pertunangan kakak, dan juga memperhalusi 3 bab pertama siri Ku Ampunkan Cintamu 3 yang dijadualkan menemui pembaca sekalian pada 3 Mac 2012 nanti, InsyaAllah.


NUke

5 Comments:

  1. FaizalSulaiman said...
    orang panggil 'writer's block' hehe

    wah aku tak sabar nak baca KAC!!
    Sky0ne said...
    akupun dah makin malas
    W. Hidney said...
    ada buat pre-preview KAC ker?
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    thanks for the info! writer's block!
    :D

    skyone:
    hahaha. xleh malas2. kena rajin2!

    Hidney:
    err.. awl bulan haritu ada. ni link nya
    http://nukerude.blogspot.com/2012/02/ku-ampunkan-cintamu-3-teaser.html

    KAC ni akn dipubliskan kat blog ni saja.
    Adam Haiqal said...
    nak tgk gambar kakak tunang!mesti ur sis cantik masa tu..:)

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.