Adik aku kata:




"Lelaki yang ada bulu ketiak nampak macho."







Aku ada bulu ketiak.

Aku MACHO.




NUke

12 Comments:

  1. FaizalSulaiman said...
    kalau bulu dada?hohohoho
    ayie said...
    bulu dada??? x sio teman! haha
    Ri said...
    what the..?
    sbb rupa dah sedia macho, maknanya macho berganda la ni? :P

    koser.. poyokyo-o je nuke ni, huhu!
    ismael zaharee said...
    da x ada tajuk lain ke nk buat??? hahahah..... bluwek....
    Faridzuan said...
    mana ada manusia yang tak ada tuuu hehe.
    W. Hidney said...
    errr...
    Joey said...
    kalau perut boroi pun macho jugak tau.


    lol
    [r][a][y] eusouff said...
    The tajuk should be "bulu ketiak" lol
    NUke_Rude said...
    all:
    whoa! the responses are unexpected! never thot that the 4-liners can attract 8 people to drop comments.

    korang ni....
    Mr.Clive said...
    macho sial aku...hahahaha
    farhana said...
    Errrkkkk...hahahaha
    NUke_Rude said...
    all:
    clive! hahaha

    farhana:
    :D

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.