Aku berada dalam kategori berbadan kurus. Dan aku juga tergolong dalam kategori metabolisme tinggi. Jadi, makan banyak2 pun, still kelihatan kurus. Dan disebabkan itu, badan aku senantiasa rasa panas. Tadi, pergi timbang berat. Dan nyatanya, setelah aku merasakan yang aku makan banyak... sebanyak mana pun, berat aku masih dan tetap sama...







NUke

10 Comments:

  1. FaizalSulaiman said...
    kena makan gain weight ataupun appeton hehehe

    aku pulak nak menurunkan berat badan.
    Sky0ne said...
    berat aku berapa ye? Macam dah lama je tak timbang...hihi
    Ri said...
    huh! koser aa.. hehe..org len sume keja keras nk maintain :P
    syukurlah nuke weh! haha!
    Joey said...
    sila tunggu selepas umur ko mencecah 25. Selepas 25 tu baru tau, memang kurus ker tak. :)
    Janggel said...
    50???? kurusnya!
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    haha. tried. all i need to do is play any sports, and eventually i will eat more n more. :) mcm zaman kat kolej dlu! haha!

    skyone:
    rilex bro.. brat ko sure menten pnya. haha.

    Ri:
    yea. saya sangat bersyukur kerna masih mempunyai berat.
    NUke_Rude said...
    joey:
    yea. ko da pnah pesan dlu. dah 2 kali rasanya ko suruh aku tunggu sampai umo 25 thn. ok. aku tunggu.

    janggel:
    kan? ish ish.
    Anonymous said...
    Perggghh berat aq 3 kali ganda berat ko kot... ko amiklah ckit lemak aq ni... hahahaha...
    deadsky said...
    okay la tu,dulu masa muda2 abg kerempeng gak,cuma lbey 3 kg jer.. tp okay gak kerempeng sbb sng cr size seluar.
    deadsky said...
    50kg tu da kire okay pe.. abg dulu pon masa muda2 53kg jer,kerempenggggg.. he3

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.