AMARAN: Entry ini hanyalah menyatakan pendapat penulis sahaja.




Bila kita semakin dewasa, banyak benda yang dipelajari. baik buruk atau tidak, semua itu boleh dikategorikan sebagai ilmu. cewah. Bezanya, kalau kita gunakan ia ke arah yang betul, maka baik lah ia. Kalau guna ke arah kejahatan, maka buruk lah ia.

Walaweh, ayat macam lecturer.

Dalam hal kali ni, aku cuma nak bincangkan pasal personaliti lelaki yang stereotype-ly dilabelkan 'punca' kepada perbincangan berunsur lucah. Haha! Bersedia semua? Go!


Kenapa bercakap lucah?

Aku rasa benda2 yang lucah ni senang nak tarik perhatian orang lain untuk sama-sama mendengar perbualan kita. Sebab benda ini adalah....tabu... mungkin? Bila unsur-unsur seks dimasukkan ke dalam perbincangan, banyak respon drpd banyak org dapat kita dengar. Dan ianya seringkali terhasil dalam bentuk ketawa terbahak-bahak.

Setuju?


Kenapa lelaki?

Sebab kelazimannya, lelaki je yang suka melucah ni. Bukannya nak cakap tak ada perempuan yang melucah, tapi obviously, memang kaum lelaki yang selalunya melucah pun. Sebab apa? Jawapan itu mungkin berbeza-beza di antara individu. But then, perbatasan pe-lucah-an tu kena sentiasa ada. Takut pulak orang sekeliling ingat kita ni gila seks ke apa. Lagipun, kita tak mahu lah orang yang join perbincangan kita tu nanti rasa offended pulak!



Sama dalam perbincangan sebelum2 ni pasal lelaki, boleh conclude lah yang 'insiden-insiden' berkaitan melucah ni memang selalu dikaitkan dengan lelaki. Haha! Kan?

But not to conclude that all men are the same; talking about sex every single time. But maybe every 8 minutes... kot!


Haha!




NUke

4 Comments:

  1. farhana said...
    Every 8 minutes? ow..ok...
    Ren said...
    Errr saya cakap berlapik. :p
    Mel said...
    u la yg lucah. :P hoi! apa khabar dik? da lama x baca blog. sorry ye..
    NUke_Rude said...
    farhana:
    :O

    Janggel:
    saya pun.

    Lissa:
    eh! U la yang adik! >:P

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.