Amaran: Entry ini TIDAK ditaja oleh mana-mana syarikat Pizza. Aku tak dibayar pun, okay?


Tatkala hati perut merintih kelaparan, aku terkenangkan pizza. Ya! Itu adalah satu sebab kenapa duit semakin cepat habis. sikit sikit nak beli kat luar, sikit-sikit nak makan kat luar. Tapi, bila perasaan malas utk memasak itu datang...apa boleh buat.

Lalu aku mengambil keputusan untuk meng-oder pizza.

Domino's Pizza. Call 1-300-888-333.

Ringing entah berapa kali. Then drop call. Cilanat!

Aku saja usha website diorg utk confirmkan hotline no. tu. Memey betul! Tapi aku lebih tertarik dgn aplikasi tempahan secara online. lalu, aku merajinkan diri mendaftar sebagai pengguna, dan terus order pizza dengan pelahapnya.

Dan yang paling best, kita boleh track kita punya order tu!!! 





Aku suka!

Aku rasa lepas-lepas ni aku order je domino's pizza kot.



p/s: Dah 30 minit order... masih tak sampai-sampai lagi!

NUke

2 Comments:

  1. Unknown said...
    kenapa aku rasa delivery domino lebih teruk dari phd?
    Unknown said...
    Hai mimi... Miss uuuuuu... 30 min x smpai lg...normal bg dominos... Hehe

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.