Aku tak berapa kisah sangat kalau seorang lelaki itu berbulu dada. tapi kalau perempuan ada bulu dada...DAN LEBIH LEBAT daripada lelaki, yang itu aku kisah. Something wrong somewhere, kot?! Anyway, aku takde bulu dada (lagi). Haha.

Lelaki vs Bulu Dada.

Tiada apa-apa kesalahan pun. Kalau ada, mungkin akan memberikan extra credit kepada lelaki itu; sebab bertambahlah ke-macho-annya. But kena ingat, ada perempuan yang suka lelaki berbulu dada, ada yang tidak. terpulang kepada selera masing masing. Cuma pendapat aku bagi mereka yang berbulu dada ni, make sure kebersihan itu sentiasa dijaga. Especially yang berbulu lebat.

Risau jugak kalau daki-daki melekat and tak terkeluar daripada pintalan-pintalan bulu dada tu kan? Haha. Keji.



Bayangkan Lindsay lohan ada bulu dada macamni?

What say you?



p/s: Itu hari dah tumbuh bulu dada sehelai, lepas tu dah tercabut kot. haha! Gambar sumber Google.

NUke

4 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    bulu dada kena jaga elok2 supaya tampak seksi. hahahahahaha
    Ren said...
    ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮.
    shandye. said...
    (hulur sikat)
    Naen said...
    (lagi)? haha..
    i hv no comment but like to give a footprint. k bai

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.