Kejadian ini berlaku secara tidak disangka-sanagka di Alamanda, Ayajartup. Seorang kawan mengajak aku ke Alamanda, Ayajartup untuk menemani beliau membeli selipar yang hilang diambil orang. Maka, dengan rajin dan tabah, aku membontotinya ke hulu dan hilir. Lagipun, aku juga mempunya tujuan yang lain di Alamanda, Ayajartup itu... yakni untuk membayar bil broadband yang aku pun tak pasti berapa jumlahnya.



Lalu, selepas usai urusan membeli selipar dan membayar bil, sahabatku itu mengajak daku untuk masuk ke sebuah kedai di aras 1 Alamanda, Ayajartup itu. Dalam kedai tu ada jual Babi. Seriously, mula-mula aku tak perasan ada babi kat situ, lepas lah aku duk tengok kawan aku tu ralit duk belek-belek barang yang nak dicarinya itu... bila saja dia hampir nak memegang binatang haram tu, aku terkejut dan baru terperasan!

Eh kawan! Jangan pegang! Tu BABI!

Eh, mana? Mana?

Too late, dia dah terpegang Babi tu.

Woi! Tu! kau dah pegang babi!
Kena sertu dan sama' ni!


Ahhh.. Babi ni tak haram.







Babi kan?

Oh! Babi ini dijual di Toys 'R' Us.


NUke

2 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    choiiiiiiiiiiiiiii


    #sekian

    hahaha
    Ren said...
    HOMAGAIDDDDDDDDDDDDDDDDD memati aku ingat babi betol.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.