salam.

dah lama gak dah tak update blog ni. paling latest pun pasal atikel utusan. Hm, generally cuti semester dah mula and most kawan2 skang ni duk bercuti kat rumah masing2. But som eof them staying kat Univ to do their final year project. Begitu jugak aku.

Petang tadi aku carik2 la pengorek tinger, pastu terslongkar 1 paper bag Parkson dalam kotak aku tu.. hoh, macam2 ada.. then, timbul perasaan untuk menyelongkar lagi.. langsung aku lupa pasal pengorek telinga. Huhu...

Magnet Euro 08, keychain itik, n tiket konsert Avril adalah antara barang2 yang ada, di samping kad2 kecik besday aku tempoh hari. Then, tergerak hati nak bukak n baca. Huhu.. aku baru perasan yang ade lukisan penyu dalam salah satu kad tu.

Then, selongkar lak fail-fail dalam kotak tu lagi. Macam2 aku jumpa.. even 1 sachet nescafe kaler merah. hah, boleh aa minum nescafe malam ni. hahahu.

Along YM aku tadi.. dia tanya pasal hal2 kat rumah. So far, tak ada apa-apa. Hujung minggu ni kena pergi taiping lak, sedara kahwin.

Dah 2 hari aku layan youtube. Tengok koleksi Juara Lagu tahun2 lepas.. terpesona sekejap ngan lagu Ziana Zain - Puncak Kasih.. terus teringat zaman-zaman sekolah rendah dulu time lagu ni tengah famous. Then, Jumpa klip lagu Sheila Majid - Ku Pohon. Dah lama aku cari lagu ni, jumpa pulak, and terus aku download. Pastu, tertengok klip persembahan Ramlah Ram time AJL 88. Doenload gak lagu tu.

Youtube, Makmal, mapley, dan juga bilik yang sepi merupakan destinasi-destinasi aku sepanjang cuti ni selain balik ke rumah pada setiap hujung minggu untuk membasuh baju secara percuma.

Tadi, aku gi amik gambar2 dari Iqa (melalui cuR). Gambar2 makan di McD PKNS yang baru bukak time exam tempoh hari. Huhu, most of the pics aku yang amik. and ade 1 pic yang aku sangat suka.. so, aku letak kat sini...


simple. But aku suka. Favourite pic.



NUke

1 Comment:

  1. charco said...
    magnet EURO 08??
    hurm...mcm tau je...yg colour putih2 tu ke?

    ehem2..original dr Vienna tu..hahaha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.