salam,

hm, kali ni aku nak cite pasal Hari Raya lak.

untuk tahun ke 4, aku n femli aku raya di KL - satu tempat yang mmg tak best kalo raya. sebab ape? sebab time2 raya KL xde ape.

memasak rendang dan kuah kacang untuk pertama kali, hm.. sat pengalaman yg istimewa bagi aku. oh ye, bukan la aku sorg je yg masak.. skali ngan akak aku sorg. dia pun first time gak wat preparation raya (masak la).

Malam raya, parents aku baru balik dr Singapore atas urusan melawat saudara mara di Johor dan di republik kecil tu.

honestly, aku miss kat J. aku nak sangat dia beraya ngan aku tahun ni, tapi, dia xdpt join. xpe la.

dan ape yg membuatkan raya aku tahun ni bersifat biasa2 saja adelah ketidakdapatan aku memakan lemang yang enak. haha, aku leh tak prasan yg abg aku ade bli lemang haritu.

Along aku raya di Kelantan tahun ni. Angah aku, ade ngan kitorg, pastu dia g rumah mertua dia kat Kuala Selangor. dekat jer. akak aku yg sorg lagi tu x kawen lagi. so, ade la time raya tu.

selebihnya, abg aku, aku, dan adikku. tu jer.

raya rumah makcik ni, kang kejap lagi diorg lak raya rumah kitorg,... raya rumah pakcik tu, esoknya, alih2 bgn je tdo, diorg da ade kat ruang tamu. bosan tul.

tak byk gamba yg diambil tahun ni. gamba femli duk ramai2 pun xde dsebabkan x ckup qorum.

ntah.

dah la bz ngan thesis yg tak siap2 lagi ni.

aku da pening.

nanti la aku sambung lagi.



ni sesi berjalan2 time puasa.



ni plak sesi pura2 tdo...


bye


NUke

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    nak rendang ngn lemang..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.