salam, good day...

pertama2nya, aku nk wish birthday pada Ferdi, seorg sahabat yang kinda annoying, but funny to be with. haha, Bro, ko dah 21.. haha (ko da tua, dah xleh nk JAMBU lagi).. haha

meanwhile, this post isn't bout him.


die!

It is about a friendship yang sdah lama terjalin, n it's turning out not so good lately. Bahkan, bukan aku sorg je yg terasa ngan setiap tindakannya, malah, 4 5 org kwn aku yg lain pun terasa... Huhu, aku tak tau mana silap aku, or ape salah aku (kalau aku terbuat salah, maafkan aku, aku tak prasan). Yang aku tahu, Dia semakin jauh dgn aku + kwn2 lain, but getting close to the 1 person that once dia pnh "benci"?

haha, buddy, get a life, u're not the only one yg selalunya betul! Get real, dun juz ask ppl to do this n that for ya, U're kinda bossy lately... n we are sick of it.

you should knw why ppl keep getting away from u.


Thx for the FRIENDS#IT!



NUke

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    huhu.. im lucky to have a very special fren. fren? erm..maybe more than dat.. :p
    Anonymous said...
    wah!! jgn marah2 k..nnt cpat tua.. bila muka nmpak tua,byk kedut2.. bila byk kedut..erm..org tak suke.. eh yeke?? kiddin..

    btw..chill ok!! Just enjoy ur hepi moment there..lotsa hepi fren dat u can hang out wif..(note: fren dat not like happy three fren aaa cruel!!)

    Go Go Nuke..
    Anonymous said...
    life isn't as simple like when u hate someone u'd gonna be hating them forever.
    i used to hate u too.
    NUke_Rude said...
    owh. thx btw.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.