salam,

sedar x sedar, semester ni dah pun sampai ke penghujungnya.. bgitulah aku menikmati semester 1 tahun 3 aku sbg seorg mahasiswa UKM. But, rite now, aku x nk crita xperience aku spnjg aku jd student,

aku just nk share jadual exam aku.. lalala


07 Nov 08 - 0830
VVVA 2513 : Bacaan & Penulisan Dalam Bahasa Arab 1

14 Nov 08 - 0830
STPD 2013 : Sejarah & Falsafah Sains

19 Nov 08 - 0830
STSN 3212 : Fizik Nuklear Lanjutan

20 Nov 08 - 1200
STKM 2512 : Pemakanan

21 Nov 08 - 0830
STSN 3512 : Radioekologi



Good luck Nuke!


NUke

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    GOOD LUCK exam nnt k!!
    wish u all d best..Ganbatte kudasai..

    p/s: ~
    Anonymous said...
    SEMOGA BERAJAYA DENGAN "WARNA-WARNA YANG BERTERBANGAN.."

    AMIN....

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.