Salam.

Hm, pertama2nya, aku nk ucapkan trima kasih byk2 kpd kawan2 ku yg sudi dtg ke open house rumah aku tu. Gamba2 nanti aku update kan (walopun xbyk).

Seringkali aku dengar persoalan2 tentang J. Siapa J tu? Hm, untuk pengetahuan korg sumer, aku mmg xde niat nak merahsiakan apape drpd korg. tapi, yang sebetulnya, aku masih blum sedia untuk memperkenalkan korg dengan J.

J - seorg insan yang aku sayang. byk ilmu pasal khidupan aku belajar drpd J. aku rasa, tak mungkin begitu mudah bagi aku nak melupakan J. Buat masa skrg ni pun, aku ttp xleh nak lupakan dia. tak tau kenapa setiap mlm aku asyk terigt2 n trbayang2 kat J.

J mmg special pd aku. dan dia juga byk berkorban untuk aku. kdg2 aku terasa yg diriku kejam sbb membiarkan pengorbanan J tak berbalas. Kdg2 tu, aku mmg sngaja mlihat pngorbanan yg dia sanggup lakukan utk aku.

Jadi, kat sini aku nk wat confessions, bahawasanya aku sudah berpunya, dan aku rasa buat masa ni, aku tak berminat utk membuka pintu hatiku kpd org lain selain J.

J, sememangnya kau dah tahu bhw aku sayang kau kan?



NUke

3 Comments:

  1. Nizam Zahri said...
    j???? bukan jebon kan.. wawawaw.. kiddin'
    NUke_Rude said...
    ape pulak jebon?? haha
    Anonymous said...
    heeee bgs la akhirnye ko dh jumpe org yg serasi ngn ko n org yg le trime ko seade nye.. (wee amir ni complicated sket:P) heee aku happy tuk ko ngee.. wah wah pasni kte jumpe la.. double date wee:P

    kim slm kt J ek:P

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.