Heh. Sebagai langkah memotivasikan diri, maka aku mahu menyenaraikan segala macam benda yang aku idamkan (dan harus bekerja keras untuk mendapatkannya) pada tahun hadapan. Atau tahun-tahun hadapan.

Ya lah, ada sesetengah benda tu tak boleh lah dibeli dalam masa 1 tahun. Hehe.

Jadi, berusahalah dengan gigih encik NUke!


1. Samsung Galaxy Tab 10.1




2. Perodua Myvi SE 1.5




3. Rumah. Kalau boleh nak cari rumah kat Alam Sari, Bangi.






Wahaha! Impian kenalah BESAR! Ceh!

err.. Ada siapa2 nak bagi hadiah Rumah kepada aku?


NUke

8 Comments:

  1. Janggel said...
    Eh lupa, aku ingat ko dah beli Myvi idaman tu tapi belum eh..insyaAllah...
    bukankosong said...
    tu rr

    umah idaman

    my next list...
    FaizalSulaiman said...
    hehe..insyaAllah bro!!

    usaha tangga kejayaan
    farhana said...
    Myvi SE 1.5? Ehhh, samalah!

    Berusaha! InsyaAllah akan dapat =)
    Ri said...
    tu dia, tk agak agak dah..
    hadiah rumah katanya T,T
    NUke_Rude said...
    Janggel:
    hah. belum lagi bro!!!

    bukankosong:
    hahaha. impian kena ada.

    faizalsulaiman:
    hehe. terima kasih bro.
    NUke_Rude said...
    farhana:
    yeaaah.. ada geng!!

    Ri:
    hahahaha. nak bagi ke? haha.
    Anonymous said...
    Lagi best!!!!!!!

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.