Salam. Good-day.

hari ni aku terlintas nak update blog aku dgn membrikan pendapat. pendapat berkenaan ape? ha, baca la sampai habis, n then terpulanglah kpd anda untuk menilainya.

kadang2 aku mengakui yang aku ni tak lah sprt yg korg harapkan (terutamanya kamu). aku ni mayb bukan jenis yang sentiasa meluahkan kata2 sayang pd insan yg aku syg tu sendiri, n somehow aku merasakan org yg paling aku sayang akan menjadi mangsa kemarahan aku yang ganas tu. huhuhu. namun, aku terlupa dengan hatinya yang begitu sensitif dan mudah menangis. itulah aku, seorg insan yang mendapat title "sombong" selama 6 thn berturut2 dikalangan kelompok individu yang tak mengenali aku dgn detail.

Kebencian suatu kasih aku sbnrnya menyedarkan aku untuk menghargai orang yng senantiasa bersama2ku dan sentiasa menyokong diriku tatkala aku melemparkan kata2 benci kpdnya. jauh di sudut hati, aku tetap nak engkau mengetahui bhw aku sentiasa mengharapkan kasih daripadamu.



NUke

2 Comments:

  1. Mohd Rasul Bin Amat said...
    salam adik...
    nmpknya abg org 1 la bg komen...
    nice introduxing...
    keep go on k...
    posting more benefit posts...
    taking gud care...
    keep in touch with ALLAH & ISLAM truth way of life..
    wassalam...

    p/s:moga amal yg sedikit ini membantu kita dan mempermudahkan urusan kita di dunia dan akhirat... :)
    Anonymous said...
    Kehidupan kita adl menuju kebaikan.
    Manusia yang paling rugi adl manusia yang hari ini lebih teruk dr semlm.
    we learn from mistakes.
    Allah jua pencinta terbaik.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.