Okay. Gejala twitter ni memang semakin parah. Baru-baru ni aku bermain unmention dengan seorang blogger terkemuka Malaysia. Tahun lepas blog beliau menang anugerah. Gila tu... Nak tau siapa? Kena tunggu di akhir entry.

Okay, korang boleh je scroll down..kalau dah tak reti nak bersabar. Babi!



Blogger yang dimaksudkan ini merupakan seorang jejaka yang sangat gemar menangkap gambar. Dan beliau juga gemar mengemaskini blog dengan gambar-gambar yang cukup mengujakan. Walaupun tiada gambar2 berunsurkan kelucahan melampau, namun bagi mereka yang meminati seni visual fotografi, boleh klimaks juga sekali dua. Basah sana sini.

...sebab berpeluh jantan. Kagum dengan hasil karya beliau.

Unmention antara kami bermula dengan seorang kenalan twitter kami yang secara tiba-tiba mempromosikan blog kami di kalangan pengikuit twitternya. Lalu kami menerima beberapa followers baru (tapi blogger popular macam jejaka itu surely lagi ramai follower requests). Tak macam aku, si blogger kecil-kecilan.

Okay. Dari situ bermulalah unmention kami. Masing-masing menafikan kepopularan dan ke-otai-an kami. Padahal jejaka blogger tu memang otai dan popular. sibuk nak kaitkan dengan aku pulak.






Dah la Ren! JanggelTrekker! Rain! Ko lagi popular dan otai lah! Entry ni untuk ko dan pengikut twitter kita tu! Thanks for being such a nice blog & twitter followers!




Hahaha!


NUke

1 Comment:

  1. Ren said...
    Omg omg! Entry apakah ini? Omg.

    Mengucap jap...

    Kite sama saja bro. :-)
    Niwei thanks ... *malu*

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.