30 Disember 2012, blogger Awie Omar telah menyenaraikan penerima-penerima 'Anugerah Ekstravaganza 2012' nya. Well, aku rasa anugerah ni adalah usaha blogger tu sendiri untuk menghargai blog-blog yang dirasakan menarik oleh beliau sepanjang tahun 2012. Tahun 2011, blog aku ni pernah lah jugak dicalonkan dalam beberapa kategori; dan pulang dengan satu anugerah iaitu 'Best Variety Blog'.

Cewah.

Walaupun anugerah yang diterima tu tak menerima liputan media-media tempatan dan luar negara, tapi aku rasa begitu dihargai dan berterima kasih kepada si Awie Omar ni di atas pengiktirafan itu. Haha! Macam speech menang AIM.

By the way, for 2012's edition, Blog NUke Rude ni turut menerima beberapa pencalonan lagi; iaitu:-

  • Best Art Word
  • Best Variety Blog
  • Best Male Blog
  • Blog of the Year


Banyak jugak bloggers lain yang tercalon dalam macam-macam kategori. Among them, we have Clumsy Boy, who picked up the 'Best Header' title, ZamriSpoon (winner of Best Extraordinary Blog), and Si Gadis Puisi yang menafikan blog ini utk memenangi 'Best Art Word'. haha!

Apape pun, satu kategori je yang aku kalah. Bongkak lak. Yang lain, semuanya menang! Alhamdulillah! dinamakan sebagai 'Blog of the Year' tu yang paaling takleh lupa tuh! Hehe. Selain tu, blog ini juga berjaya mengekalkan gelaran 'Best Variety Blog' utk kali kedua berturut-turut; dan memenangi kategori 'Best Male Blog' untuk pertama kalinya!

Agak-agak kalau tahun 2013 ni ada Anugerah Ekstravaganza lagi, blog ni boleh menang tak?

Haha!

Result boleh tengok kat sini!
Pic credit to AwieOmar.


Last but not least, Thank You to all readers.



NUke

3 Comments:

  1. Ren said...
    Dah nama pon blogger otai, mestilah layak menang! #gerun
    Ri said...
    omedetou
    Nur Suhada said...
    Ehem, tahniah. Baru sempat nak menyapa jiran sebelah ni. Congrat blogger, moga terus gigih menjadi penulis blog. :)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.