video


Vlog kali ni, berjudul 'Record'.


NUke

5 Comments:

  1. Janggel said...
    hahaha so kretip!
    Ri said...
    oh

    baru sedar
    betapa lamanye


    tak dengar suara dia
    FaizalSulaiman said...
    fuhyooo
    Joey said...
    as usual, not much i can understand


    hihihi.


    p/s OMG. aku aderla baju yang ko pakai tu. cuma tulisan kaler gold.
    aku dah x muat baju tu kot. sekian. lol.
    NUke_Rude said...
    Janggel:
    haha. sometimes, simple is better.

    Ri:
    yennadey!!

    faizalsulaiman:
    yoyooh je!

    Joey:
    elok la ko x brapa nak faha, but sorry ya, kali ni x byk guna vokal! hahaha. ala, baju beli kat giordano, mmg senang nk jmpa la kan? haha!

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.