Sejak-sejak bertukar persekitaran ni, maka hobi pun tiba-tiba saja bertukar.

Sejak penghujung tahun lepas, aku ter-perasan yang aku dah ada hobi baru; as to isi masa lapang and membazirkan wang. Tapi takpe, sebab hobi baru ni aku tafsirkan dapat membawa kepada kebaikan, terutamanya tang kesihatan lah. Cewah.

To cut it short, lately aku suka berenang. Tau berenang? Ala, macam ikan tu.. berenang.

Tapi takde lah terer macam orang lain. 'Berenang' tu pun sekadar short distance and aku rasa semua orang boleh buat kot.

dan memandangkan aku hanyalah berenang di public pool, maka adab pemakaian kenalah jaga. No underwear, no boxer, no shorts and no bermuda. Just swimming trunk, tights or swimming suit. Peewit!

Sambil swim, sambil cuci mata?

No No No. Salah tu. sambil swim, sambil jimat air kat rumah. Lepas-lepas ni, kalau nak mandi, pergi je swimming pool. Hahaha.




p/s: agak2 dengan hobi baru ni, boleh wakil Malaysia ke Olimpik ke tak, eh?

pic credit: Google.

NUke

3 Comments:

  1. Ri said...
    Cucimata ek?
    Air klorin mmg bagus utk mata :p huhu!
    Faizal Sulaiman said...
    hobi baru yang best! haih ni yg nak mandi sungai neh #eh
    NUke_Rude said...
    Ri:
    Obviously! Haha

    FaizalSulaiman:
    kat sini susah nak jumpa sungai...yang bersih.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.