Al-kisahnya dah masuk bulan terakhir dalam setiap tahun. Disember. usually, pada bulan inilah orang akan konon-kononnya recap kan perjalanan hidup atau kerjaya atau apa-apa sepanjang 11 bulan kebelakangan ini. Kiranya macam 'time to check on our objectives' nak tahu sama ada tercapai atau tidak.

About resolutions, i will post a separate entry lah ya. Entry kali ni hanya membincangkan tentang 2012 Wishlist yang aku pernah senaraikan pada penghujung tahun 2011 yang lalu; iaitu:-


1. Samsung Galaxy Tab 10.1




2. Perodua Myvi SE 1.5




3. Rumah. Kalau boleh nak cari rumah kat Alam Sari, Bangi.



Memandangkan segala macam idaman aku tu memerlukan pengeluaran wang yang besar dan banyak, maka hanya satu benda sahaja yang mampu dijadikan kenyataan.

Tekalah. Baru ada thrill sikit, kan?


But, after all, aku berpuas hati dengan benda yang telah aku miliki itu. Sekurang-kurangnya aku tahu yang aku membelinya dengan usaha aku sendiri.


Korang pulak, apa cer?


NUke



3 Comments:

  1. farhana said...
    Mesti kereta ni. Jeng jeng jenggggg......
    Ren said...
    Wah, aku hanya mampu miliki yang no 1 je tu untuk tahun ini.
    Ri said...
    tekaan saya- kereta

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.