Tahun ni menyaksikan 'tuah' sedikit memihak kepada aku. Okay, barangkalai itu juga adalah rezeki berkat usaha dan sabar selama ini. Awal tahun haritu, aku ada menang beberapa peraduan yang hadiahnya boleh tahan lah juga hebatnya. Among them are concert tickets, Jazz festival tickets, t-shirt, and movie tickets.

Baru-baru ni, aku terima notifikasi daripada kumpulan AMP Radio, yang juga menguruskan radio ERA.fm.

Nak dipendekkan cerita, aku menang tiket wayang.


Senang je nak menang. Dengar isyarat suruh hantar SMS. Tu je.


Haha! Terima kasih Era!


Rezeki dan tuah di bulan Ramadhan ni!


NUke

4 Comments:

  1. farhana said...
    Rajin ya join contest...bagus2..
    Tahniah! :)
    FaizalSulaiman said...
    anda memang bertuah!
    Ri said...
    jazz festival!!! =_= uhu.. nk ikut..
    NUke_Rude said...
    Farhana:
    A'ah. Saja je join, untung2 menang hadiah... kan? :)

    Faizalsulaiman:
    Alhamdulillah bro, rezeki murah pulak kali ni...

    Ri:
    Huhu... menang contest anjuran MAS haritu..tapi dah lepas dah. :-)

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.