assalamualaikum,

hm, berdasarkan tajuk blog tu. aku nak menceritakan pengalaman aku yang takbest ni utk kali ke brape ntah!

malam td (Sept 7, 2008) - tayar motorku pancit lagi utk kesekian kalinya. haha! yang best tu! ni adlh 1st time tayar moto tu pancit time malam! huahua. time tu, baru jer 5-6 minit aku kuar dari rumah Apai, menuju ke UKM. haha, ngam2 lak moto aku ni pancit kat simpang yg tak siap, dan depan rumah kedai cina kot - dgr bunyik2 anjing mnyalak jer.

hahaha! pastu, Apai call bapak dia, then, bapak dia suruh kitorg tunggu kat Shell yg dalm 200 meter dr simpang ngeri tu. huhu! aku pun menolak la motor ku yang berat tu...sampai kat Shell, aku marah si Apai sbb tak tolong aku tolak motor time daki bukit nak ke Shell tu. huhu, kesian dia!


Bapak datang.. bawak kete Kenari, dia suruh aku n Apai balik UKM terus pakai kete Kenari tu dulu. then, dia plak bawak moto tu slo2, ke rumah lama diorg kot?!

aku sedih gla tgk bapak bwk moto tu sorg2..huhuhu






Thank U bapak!


NUke

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    happy birthday hoho

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.