salam & good-day;

at last, 29082008 haritu, aku berjaya gak pergi konsert avril lavigne tu. Tapi, perancangan awal utk pgi ngan dato' Na... bertukar atas bbrapa sebb yg aku pun pening. lastly, aku ajak long-time-no-see-friend aku, Mr. Izham.

aku ponteng kuliah ptg jumaat tu, sbb aku gerak awal dr UKM, takut hujan ptg tu. so, aku xtau la ape yg jd time kuliah tu. tapi ramai yg ckp ade kena buat latihan ape ntah!

kul 4.15 camtu la, aku sampai kat Stadium Merdeka, KL


and dlm kul 6 camtu, member aku pun sampai, lalu trus aku ke kaunter Hotlink Zone utk dptkn Hospitality passes.


then, kitorg dpt masuk stadium awal. dpt mkn2 free n duk kat hotlink zone.

pastu, ade sesi bergambar utnuk Hotlink, then, ade skali tu, si DJ hitz.fm ni duk sblh aku la plak. trus kna interview.

overall, aku merasakan yg konsert tu best kot. tapi si avril tu byk plak lagu yg dia x nyanyi habis..menjadikan tempoh masa konsert tu rs cam sekejap jer.

uhhu



p/s: oh yer, ade skali tu, aku kuar stadium jap nak bli beger..then, nampak la plak ade org2 yg membantah penganjuran konsert tu.. hahahaha.. ape lagi, ak masuk la balik stadium. kang x pasal2 muka aku masuk newspaper lak.

haha.


NUke

0 Comments:

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.