Assalamualaikum wbt & Good-day

lately, aku busy dgn mcm2 benda. Basically, benda2 tu adlh utk kebaikan aku sendiri. Thesis, spending time with org yg disayangi, n mnghabiskan masa2 di dlm toilet utk membuang hasil digestion mknn...

Hm, mungkin summer thn ni adalah yang paling best utk aku. Aku dah jadi student final year. n aku happy sbb this time, aku dapat spend byk masa dgn J. macam2 tempat ktorg dah pgi sama2 n aku rs tu pun still x ckup kot. hahaha...

Family matters - ditolak ke tepi dahulu. Konflik aku dan abangku dibiarkan tertangguh dahulu. mungkin tu lbh baik kan?

Thesis - Alhamdulillah, aku sambung tajuk projek time aku praktikal lpas.

so, ape fokus aku lpas ni? mmbri tumpuan pd Thesis, J, dan diri sendiri. sbb J kata, aku kna sygkan diri sendri jugak.


later.




NUke

1 Comment:

  1. Unknown said...
    hoho adekah miss J anda de di fs? haha ko xjumpe pon ye syu..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.