salam, n good-day.

hari ni, (17 Sept 2008), bermakna dah masuk hari ke 17 kita berpuasa, untuk tahun ni. dan itu juga bermakna usia ku dah 20thn 3 hari. haha. then, pada ketika ini la, aku decide untuk memutuskan beberapa connection aku dgn org2 yg tak sepatutnya, itu semua melalui satu medium; Friendster.

Hm., sama seperti sblum ni, aku dah delete aku nyer Facebook, Myspace, n other social networking systems.

ape reason nya? hm, sumer org tya, knapa nk delete lak. bia je la..nanti lost kontek ngan kwn2 lama... yeke?

reasonnya:

aku sendiri yg decide untuk buat macamtu. but, at the same time, aku appreciate the friendship yg kawan2 aku sumer berikan.


hm, raya dah dekat, but aku still not in d mood. tatau nape. maybe memikirkan kerja2 final year yg still belambak lagi kot. huhu

til next time.

Nuke

0 Comments:

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.