Dalam keadaan yang serba sibuk ni, kadang-kadang aku tertanya kepada diri sendiri. Patutkah aku tinggalkan saja dunia 'blogging' yang dah 10 tahun aku ceburi ni?

Kalau nak diikutkan pengaruh Nuffnang atau apape advertlets, rasanya aku ni memang dah kaya. But, I AM NOT. Aku berblogging bukan lah dengan niat mengaut keuntungan daripada iklan semata-mata.

Okay lah, memandangkan aku kekeringan idea untuk tulis sebarang cerita kat blog ni, apa kata korang drop comment, bagitau aku entry yang macamana korang mahu aku olah kan?

setuju?

:)

p/s: By the way, aku terima feedbacks pasal gambar aku kat Pangkor haritu, menyatakan gambar itu terlalu menyeksa mata. Atas dasar itu, aku berfikir semula dan me-removekan; dengan tujuan menghormati diri sendiri dan orang lain.


NUke

8 Comments:

  1. Ren said...
    Gambar manakah yg menyiksa mata tu? Rasa cam ok je semua gambar tu haritu .
    farhana said...
    Entry pasal makan-makan ke, xpun review album baru (mcm dulu2 slalu buat.
    Felly Sophia said...
    Teruskan berblogging. :)
    ZaidFirman said...
    pasal cara nak bertahan dalam perhubungan leh nuke?
    hey , nuke ingat i? ijoy! sorry, twitter dah deaktivate
    Faizal Sulaiman said...
    ntahnya. gambar ko elok2 je. btw aku pun bizi kengkadang memang tak dan nak update. tapi minat kot. hahaha

    keep blogging. kau berenti, kau siap!

    aku songsong ke rumah kau. hahahaha
    Joey said...
    Dem. Aku terlewat tengok gambar yang boleh menyeksa mata. Ada sampai menangis darah tak? ...lol

    Btw, you should keep on blogging. hey, you got to feed those 200 something2 lah. if you run out of ideas, maybe u just put photo of you. lots of them. idea baguskan? lol.
    NUke_Rude said...
    Janggel:
    gambar atas bot. haha.

    farhana:
    menarik idea tu. pasal makan2 or review album ek? akan dipertimbangkan semula ya. :D

    fel;
    thanks fel ;)
    NUke_Rude said...
    ijoy:
    wah wah wah! bukan main lgi cdgn tu bro! yeap, ingat ijoy! :D

    faizalsulaiman:
    hahahaha. songsong tu ape bende bro? first time dengar. haha. :D

    joey:
    too late. gahahahaha. pasal 100 something song tu, mmg ada.. tiap2 hujung tahun akan dipublishkan. :P

    letak gambar? ngeee...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.