Despite the haywire in my personal life; 2015 was great. Kalau tahun sebelumnya, kehidupan aku diuji dengan kehilangan seorang insan yang tersayang - digelar Ayah; tetapi tahun 2015 ini (boleh lah) dikatakan penuh dengan banyak kisah suka (berbanding duka).




About myself:
Masih bekerja.
Masih sihat. Alhamdulillah.
Masih bujang.
Masih belum sasa. Hahaha!

About my journey:
I have got a chance to explore beautiful places. Which is good. Not only for leisure, but charity and other work-related too. From there, I learned to be grateful for whatever He gives me; be it family, clean water, nice food to eat and a proper job that gives me salary every end of month.

  • Langkawi.
  • Kelantan.
  • Melaka.
  • Temasek.
  • Jakarta.
  • Penang.
  • Melaka.
  • Melaka.


About my financial:
A little bit hectic, I must say.
Boros (as usual). Kadang-kadang spent on unnecessary things. But after all, ianya menggembirakan hati kan? So, okay lah.


Emotional-wise?
Aku rasa aku semakin tua (literally). Memandangkan simptom-simptom 'tua' tu makin menjelmakan diri. Once in a while, I do think about settling down somewhere, with someone. Get married, have kids, grow old together. Lawan siapa kentut paling kuat. Main dengan anak kucing. Beli rumah. Travel with soulmate. Pergi buat haji. (Dulu dah ada orang melamar, ko tak jawab! Lepas tu macam nak menyesal! Padan muka!)

Life's short, anyway?

And most important thing. 2015 mengajar aku untuk lebih menghargai apa yang kita ada; dan apa yang kita pernah ada. In fact, I've learnt to let things go and be the way they should be. There's nothing to rush pun. Things happen for a reason. Definitely.


So, the question is. Should I continue blogging?



NUke

3 Comments:

  1. Ren said...
    tu je?
    Juno Hann said...
    Eh teruskan blogging! Kutip semangat tu balik. Menulis untuk beri inspirasi!
    aefitbentuah said...
    too many english word...mmmmm

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.