Itu hari, dengan tidak semena-mena, aku pergi ke Sarawak, Bumi Kenyalang. Specifically, ke Kuching lah. Not the entire Sarawak. Okay, maybe aku patut tukar tajuk entry ni kepada Kuching; instead of Sarawak.

Tapi, sebelum tu, aku nak tanya: aku ada bagitahu ke yang aku menang contest?

Haaa.. Alhamdulillah lah. Bulan lepas, aku dapat tahu yang aku menang satu contest kat Twitter ni. Anjuran Malaysia Airlines (MAS); bersempena dengan Rainforest World Music Festival 2013 (RWMF2013). sebab banyak sangat soalan yang diorang bagi sepanjang tempoh contest tu, aku pun tak sure aku jawab betul untuk soalan yang mana satu. Tapi, cut it shirt, aku menang lah.

Nota: Ini adalah kemenangan kali kedua bersama MAS. Tahun lepas menang tiket Jazz Festival 2012 (juga bertempat di Kuching, Sarawak) tapi aku takleh pergi sebab terlalu last minute.

So, macam tu lah intronya; dan punca-punca penerbanganku ke Kuching sarawak; juga menggunakan penerbangan MAS. Cewah.


Ni gambar tiket balik ke KL.


Tu baru part 1.

Sambungannya nanti aku bubuh banyak gambar (kalau rajin la).



NUke

3 Comments:

  1. Ren said...
    itu aje? hahaha
    Ri said...
    ni sama ada...

    tgh panaskan 'enjin' utk menulis
    ATAU
    buat token entry sbb org dah bising!

    haha! :D

    NUke_Rude said...
    rain:
    hahaha. dah sambung daaa..

    Hidney:
    itulah. tak sangka pulak menang (lagi). :D

    Ri:
    hahahaha. tgh panaskan enjin la kot. ahaha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.